In mei hebben we als diaconie in de kerkdienst gecollecteerd voor de kinderen van de COA.
We hadden gevraagd aan de leiding wat een leuk buitenspeelgoed is.
Van de leiding kregen we bericht dat ze dit speelgoed erg graag willen hebben:
Een outdoor watertrack.
Vorige week kwam het aan en we hebben het naar de COA gebracht.
De kinderen vonden het geweldig en gingen er gelijk mee naar buiten, het was heerlijk weer☀️
Fijn dat dit mogelijk gemaakt werd door u allen.
De diaconie
Outdoor watertrack voor de kinderen van de COA
Wat fijn als we als gemeente kunnen bijdragen aan het plezier van anderen, in dit geval de kinderen in de COA .
Een kleine investering met een groot effect.